Ontmoeting gastgezin (17-3-2019)

20 maart 2019 - Bristol, Verenigd Koninkrijk

We kwamen in de middag (15:30) aan in het gastgezin. Het is echt een super leuk gezin! We slapen van bij de directrice van de school, waar we stagelopen, samen met haar man en 2 kinderen. We kregen meteen een rondleiding van de oudste zoon met zijn vader. Ze wonen echt leuk! We kregen meteen een lijst met telefoonnummers en met de tijden van eten, zodat we ons nergens zorgen om hoefde te maken. Nadat we alles hadden gezien en alle informatie gekregen hadden, kregen we even tijd om onze koffers uit te pakken en om ons even te settelen. We hebben allebei een eigen kamer en we hebben een eigen badkamer, dus dat moet de komende 3 weken wel goed komen.

Rond 16:30 waren we weer beneden en heb ik even geholpen met koken. Toen alles in de oven was, hadden we even een rondje in de wijk gelopen om die te verkennen en rond 17:30 waren we weer terug om te gaan eten en het was echt uitgebreid. Ze hadden een hele kip uit de oven, warme groenten, salade, worstjes, bloemkool met kaas. Het was echt heel erg lekker en heel fijn om zo ontvangen te worden.

Ik was erg moe, dus we zijn die avond vroeg naar bed gegaan!

1. JA:
    20 maart 2019