De eerste dag (17-3-2019)

20 maart 2019 - Bristol, Verenigd Koninkrijk

Het is alweer een tijdje geleden dat jullie iets van mij gehoord hebben, maar ja hoor: WE ZIJN IN BRISTOL VEILIG AANGEKOMEN!!!!!

Zondag (17-3-2019) moest ik al om 6:30 uur weg. Een goede vriendin van mij was bij mij blijven slapen, dus zij moest ook lekker vroeg op (haha).
Om 7 uur zaten we in de auto onderweg naar Köln- Bohn, omdat we vanaf daar naar Bristol vlogen. We moesten om 9 uur in Köln zijn, dus helaas was het een vroege ochtend.
Nadat iedereen rond 9 uur was aangekomen in Köln gingen we de bagage inchecken en gingen we naar de douane. Ik had wel moeite met het afscheid nemen, maar gelukkig is Iris ook mee naar Bristol, dus kwam het allemaal goed.
Om 10:35 werden we verwacht bij de gate en om 11:15 begon de vlucht.
De vlucht was prima, alleen was er veel turbulentie. Ik heb gewoon in mijn boek gelezen, dus het was wel een relaxte vlucht.

Om 11:45 (ik schakel nu over naar de Engelse tijd) waren we geland. Gelukkig waren alle koffers ook geland, dus alles was goed verlopen. We gingen rond 12:30 met de bus naar het centrum om 2 vrouwen te ontmoeten die hier alles regelen voor ons (ze worden ook wel de 2 mama's genoemd). We kregen daar onze buspas en andere papieren. Om 15:30 werden een andere student en ik opgehaald door ons gastgezin.